Tur langs stranden

God kveld!

I dag startet jeg dagen med å trene i et lokale som jeg nesten rant bort i, også spiste vi frokost på Subway. Dagen har vi brukt på å se i byen og å handle litt og på ettermiddagen gikk vi ned til stranden og piern. Derfra gikk vi noen kilometer videre til andre siden - Boscombe pier. Fikk ett litt bedre inntrykk av byen i dag, det er så koselig å gå langs strandpromenaden, og det er søte små strandhus langs hele veien. Naturen her er også kjempefin, men vi har ikke prioritert å se så mye av den, siden vi skal reise i morgen!

♥♥♥

Vi spiste på en resturant på denne siden av strandpromenaden - det eneste bra med det stedet var at vi satt på et tak med utsikt utover havet. Maten kom kjempetreigt, og den var ikke noe god. Det er litt kjølig her om kvelden (det er varmere i Norge, det er ikke ofte..), så vi tok en taxi tilbake og dro innom butikken, fordi vi ikke akkurat var så fornøyde med dagens middag. Hehe!

Nå skal vi straks legge oss. I morgen tar vi toget til Brighton - dit har jeg hatt lyst til å reise i årevis, så enten blir jeg veldig skuffet eller veldig glad, haha, vi får se!

Det ser skikkelig fint ut der. Litt synd det med den middagen da. Kos dere masse i Brighton :-)

Var en koselig by :) Hehe, sånn er det av og til! det gjorde vi :) Marianne:

Den sommerfugl -veggen skulle jeg gjerne ha besøkt :-)

Hihi, den var sikkelig fin :D frodith: